Camera intraorala

Este foarte important să puteti vedea cu adevarat cavitatea orala!
Camera intraorala va ajuta sa intelegeti mult mai bine ceea ce facem. Noi va aratam diferitele structuri din cavitatea orala a dumneavoastra– dintii, gingiile, cariile,diferite formatiuni, tartrul, obturatiile si diferitele lucrari protetice direct pe televizor!
De ce folosim camera intraorala?
-Utilizarea camerei intraorale ofera perspective detaliate ale situatiei din cavitatea orala si permite o diagnosticare rapida si corecta.
-Prin utilizarea acestei tehnologii moderne, avem ocazia de a discuta toate masurile necesare impreuna cu dumneavoastra, pentru mai multa transparenta in procesul de diagnostic si tratament.
-Camera intraorală a devenit indispensabila in cabinetul nostru pentru diagnosticare si intocmirea planului de tratament avand posibilitatea de a compara situatia initială si finala din cavitatea orala cu ajutorul unui program performant de stocare a imaginilor, pacientul fiind constient de imbunatatirea starii de sanatate dentare.
-Cu camera intraorala tratamentul devine o experienta reala
– Pacientii nostri sunt incantati de acest serviciu, privindu-l intr-un mod extrem de pozitiv, fiind constientizati de starea sanatatii lor orale.

Pentru ca ne respectam pacientii si ne pasa de sanatate lor, consultaţiile se realizează după un anumit protocol:
• va fi întocmită o fişă dentară în care sunt notate toate datele referitoare la statusul dentar si parodontal din momentul prezentării precum şi datele dumneavoastră de contact, care va fi confidenţială
• se va completa un formular care conţine date referitoare la starea dumneavoastră generală de sănătate şi tratamentele pe care le urmaţi, precum si un scurt istoric al afecţiunilor stomatologice
• se va stabili un diagnostic şi un plan de tratament dentar
• se va realiza un deviz estimativ cu costul tratamentului ce urmează a fi efectuat (detaliat pentru fiecare procedură ce urmează a fi efectuată)
• daca este necesară efectuarea unui tratament de urgenţă acesta se va face în prima dumneavoastră vizită în aceeaşi şedinţă cu consultaţia
• vi se vor recomanda investigaţii suplimentare, de exemplu radiografii, (daca este cazul)
• veti beneficia de un consult de specialitate (ortodontie, chirurgie, implantologie), daca situaţia dentară o impune, acesta efectuandu-se tot la noi în cabinet.
Consultatie Stomatologica de 2 ori pe an
Este recomandată o consultaţie stomatologică de 2 ori pe an, chiar dacă nu consideraţi că aveţi vreo afecţiune dentară. Unele probleme stomatologice prezintă semne pe care doar medicul dentist le poate identifica. De asemenea, sănătatea generală este strâns corelată cu sănătatea dentară, infecţiile cavităţii orale putând agrava anumite afecţiuni generale, cum sunt diabetul şi afecţiunile cardiace iar mobilitatea dentară poate fi semnul osteoporozei.